POMYSŁ NA RYNEK

Oferta producentów i dystrybutorów dla instalatorów, handlowców, projektantów

Od redakcji:
Żyjemy w czasach, gdy wynik sprzedaży w każdej firmie jest nierozerwalnie związany z mocnym wsparciem gwarancyjnym, montażowym, czy serwisowym. W tym kontekście konieczna jest bliska współpraca z fachowcami pracującymi na rynku: projektantami, instalatorami i handlowcami. Tu pole do działania dla firm/producentów/dużych sieci handlowych jest praktycznie nieograniczone. Ciągle świetnie funkcjonuję znane i lubiane przez instalatorów programy lojalnościowe, czasowe akcje promocyjne na wybrane produkty czy grupy asortymentowe, a także akcje specjalne. Dużą wagę firmy przykładają do edukacji wykonawców i projektantów szczególnie w obliczu zmian zarówno prawnych, jak i wymagań technicznych czy energooszczędności w odniesieniu do źródeł ciepła, systemów c.o. i c.w.u., układów wentylacji i klimatyzacji, ale i zmian klimatycznych i ekologicznych pociągających za sobą zaostrzenie uwarunkowań stosowania konkretnych rozwiązań. Nie bez znaczenia na sposób podejścia do rynku jest też kryzys w budownictwie w sektorze nowych budynków i konieczność spojrzenia uważniejszym okiem na rynek wymian i modernizacji instalacji. Tak więc wyraźnie można zaobserwować zwiększoną aktywność firm na polu edukacji, a więc szkoleń, czy webinariów.
Zapraszamy do lektury bloku Pomysł na rynek, czyli co firmy przygotowują dla instalatorów, handlowców, projektantów i zapoznania się z ofertą firm dla określonych grup partnerskich.

Bezpłatna prenumerata