Dzisiaj dla wielu temat ogrzewania = niepewność. Nieważne, czy mówimy o nim w skali globalnej, czy też w kontekście indywidualnego wyboru. Vaillant zainicjował kampanię: „V – znak. Vaillant znaczy pompa ciepła”. Tak marka opisuje swoją aktywność: My wiemy, co robić. Dlatego wszystkie nasze decyzje i działania realizujemy tak, aby dać Ci pewność, że działamy w zgodzie z ideami zrównoważonego rozwoju i tak, aby dostarczać na rynek najlepsze urządzenia grzewcze. Jako lider rynku jesteśmy do tego zobowiązani. Dostarczamy rozwiązania wszystkim, którzy czują się odpowiedzialni i za swój dom, i za dobrostan naszej planety. Naszym znakiem jest „V” – symbol zwycięstwa i inicjał marki Vaillant. W ten sposób podkreślamy, że wyznaczamy trendy – dosłownie i w przenośni. Wyznaczamy trendy transformacji klimatycznej. Wyznaczamy standardy zasad i usług, które pomagają chronić środowisko naturalne. Wyznaczamy standardy obniżania kosztów energii. Wyznaczamy standardy zrównoważonej jakości. Wyznaczamy jakość, którą będziesz doceniać przez lata. Wyznaczamy kierunek inwestowania w przyszłość naszych dzieci.
Kliknij i zobacz film promujący kampanię
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB