Realizując wszelkie działania społeczne, jak i handlowe, firmie Vaillant przyświeca główny cel – chce być bliżej klientów, czyli obecnych i przyszłych użytkowników.
Od zawsze, poczucie komfortu i bezpieczeństwa było nadrzędną potrzebą każdego z nas, komfortu, którego pragniemy w swoich domach. Taki komfort Vaillant stara się zapewniać od lat, tworząc innowacyjne rozwiązania i usługi systemów grzewczych i wentylacyjnych.
Atrybuty marki zgodne z nowym sloganem to:
• godna zaufania dzięki niezawodnej niemieckiej technologii, jakości premium, wydajnym i długotrwałym urządzeniom;
• skoncentrowana na kliencie poprzez oferowanie intuicyjnych rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta oraz indywidualnemu podejściu do jego oczekiwań;
• przyszłościowa gdyż dotyka tematów związanych z nowoczesnymi technologiami i rozwiązaniami (energia odnawialna, ochrona klimatu, zrównoważony rozwój);
• szczerze oddana poprzez profesjonalną pomoc pracowników, specjalistów, partnerstwo na równym poziomie i osobiste zaangażowanie.
Manifest marki
Klienci Vaillant szukają w systemach grzewczych tej marki nie tylko innowacyjnej, zaawansowanej technologi czy trwałości. Te cechy są oczywiste. Klienci szukają czegoś o wiele więcej. Chcą mieć poczucie komfortu i bezpieczeństwa. Komfortu, którego pragną, gdy są w swoich domach. A także pozytywnych emocji, wyróżnika i satysfakcji, która jest najlepszą wizytówką i referencją dla naszej marki.
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB