Międzynarodowa kampania Resideo

Wystartowała międzynarodowa kampania Resideo, która w przewrotny sposób prezentuje portfolio produktów marki Honeywell Home dla inteligentnego i bezpiecznego domu. Prezentacji produktów towarzyszy spot reklamowy „Pawełek sam w domu”. Bohaterem historii jest 12-letni chłopiec, który pod nieobecność rodziców, urządza w domu wakacje. Dzięki produktom marki

Honeywell Home unika niebezpieczeństw i – dobrze się bawiąc – może czuć się bezpiecznie w czasie, kiedy rodzice spędzają czas poza domem. Kampania ma na celu zaprezentowanie inteligentnych rozwiązań zapewniających komfort i bezpieczeństwo domownikom, składających się z takich rozwiązań, jak: kamera bezpieczeństwa, inteligentny termostat, czujnik zalania, detektor dymu czy czujnik tlenku węgla.

W kampanii „Pawełek sam w domu” produkty Honeywell Home umieszczono w zabawnej historii, z której odbiorcy mogą również wyciągnąć walory edukacyjne, albowiem produkty Honeywell Home mogą pomóc im utrzymywać codzienne bezpieczeństwo we własnym domu.

Film ma charakter humorystyczny oraz poglądowy. Należy pamiętać, że montaż produktów Honeywell Home powinien zostać przeprowadzony przez

uprawnionego Instalatora.

Kampanię„Pawełek sam w domu” przygotowano dla Polski oraz 16 krajów, jak m.in. Czechy, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Szwecja, Włochy i Węgry. Międzynarodowa nazwa kampanii to Smart Boy Campaign.

Resideo to nowa globalna firma o 130-letniej tradycji w innowacjach, należąca wcześniej do Honeywell, a następnie wydzielona jako samodzielny podmiot, jest pionierem kolejnych inteligentnych technologii dla domu. Markę Honeywell Home wybrało 5,6 mln klientów. Honeywell Home to marka innowacyjna, której produkty mają wieloletnią tradycję. Resideo ma w swoim portfolio również markę Braukmann, która oferuje rozwiązania do wody pitnej.

Obejrzyj film


Bezpłatna prenumerata