Panasonic wprowadził do oferty system AC Smart Cloud – rozwiązanie do sterowania, monitorowania i zarządzania urządzeniami grzewczymi i chłodzącymi w ramach jednej lub wielu instalacji. System został opracowany dla układów komercyjnych, takich jak GHP, PACi i ECOi. Pozwala za pomocą jednego kliknięcia uzyskać dostęp do wszystkich jednostek w wielu lokalizacjach.
AC Smart Cloud został zaprojektowany z myślą o właścicielach obiektów komercyjnych,
w szczególności sieci sklepów, hoteli czy biur. Pozwala za pomocą telefonu bądź komputera kontrolować instalacje grzewczo-chodzące w różnych miejscach. To bardzo proste i intuicyjne narzędzie zapewniające zarządcy czy też właścicielowi obiektu aktualizacje statusów instalacji
w czasie rzeczywistym. Dzięki temu możliwe jest przewidywanie ewentualnych awarii, kontrola zużycia energii i tym samym optymalizacja kosztów.
System AC Smart Cloud jest prosty w instalacji, może współpracować zarówno z istniejącymi, jak i nowymi systemami. Adapter komunikacyjny, który jest podłączony do układów grzewczych i chłodniczych Panasonic w każdym obiekcie, przekazuje informacje za pośrednictwem centralnego portalu Cloud do użytkownika, dostarczając mu danych na temat pracy jednostek.
Chmura Panasonic jest także prosta w obsłudze i nie wymaga specjalistycznego oprogramowania. Istnieją dwa sposoby podłączenia urządzeń grzewczych i chłodzących Panasonic do serwera
w chmurze. Można to zrobić przy użyciu zintegrowanego połączenia LAN Panasonic lub też za pomocą dedykowanego modułu komunikacyjnego. Intuicyjna i prosta chmura Panasonic Smart Cloud zapewnia między innymi:
- kontrolę temperatury, co powala optymalizować pracę jednostek i tym samym zredukować koszty energii elektrycznej,
- kontrolę czasu pracy i tym samym przewidywanie prac konserwacyjnych i optymalizację zużycia energii,
- kontrolę awarii: szybką reakcję na ewentualne błędy w działaniu urządzeń,
- kontrolę efektywności jednostek, która umożliwia zminimalizowanie emisji CO2 oraz zużycia energii,
- kontrolę wydajności urządzeń w różnych lokalizacjach i tym samym porównanie osiągów jednostek w poszczególnych sklepach i opracowanie jak najlepszych praktyk,
- tworzenie profili użytkowników: administratorzy instalacji mogą łatwo tworzyć konta dla użytkowników przypisane do konkretnych lokalizacji,
- podgląd map: instalacja może być wyświetlana w postaci prostego wykresu bądź mapy, co umożliwia sprawną obsługą nawet przez niewykwalifikowanych użytkowników.
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB