Nowy slogan marki Vaillant: „Komfort w moim domu”

Realizując wszelkie działania społeczne, jak i handlowe, firmie Vaillant przyświeca główny cel – chce być bliżej klientów, czyli obecnych i przyszłych użytkowników.
Od zawsze, poczucie komfortu i bezpieczeństwa było nadrzędną potrzebą każdego z nas, komfortu, którego pragniemy w swoich domach. Taki komfort Vaillant stara się zapewniać od lat, tworząc innowacyjne rozwiązania i usługi systemów grzewczych i wentylacyjnych.

Atrybuty marki zgodne z nowym sloganem to:
godna zaufania dzięki niezawodnej niemieckiej technologii, jakości premium, wydajnym i długotrwałym urządzeniom;
skoncentrowana na kliencie poprzez oferowanie intuicyjnych rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta oraz indywidualnemu podejściu do jego oczekiwań;
przyszłościowa gdyż dotyka tematów związanych z nowoczesnymi technologiami i rozwiązaniami (energia odnawialna, ochrona klimatu, zrównoważony rozwój);
szczerze oddana poprzez profesjonalną pomoc pracowników, specjalistów, partnerstwo na równym poziomie i osobiste zaangażowanie.

Manifest marki
Klienci Vaillant szukają w systemach grzewczych tej marki nie tylko innowacyjnej, zaawansowanej technologi czy trwałości. Te cechy są oczywiste. Klienci szukają czegoś o wiele więcej. Chcą mieć poczucie komfortu i bezpieczeństwa. Komfortu, którego pragną, gdy są w swoich domach. A także pozytywnych emocji, wyróżnika i satysfakcji, która jest najlepszą wizytówką i referencją dla naszej marki.

 

Instalnews - bezpłatny biuletyn e-czasopisma InstalReporter 1/2018 12/2017 4/2017