obszar działania: woj. dolnośląskie
Obowiązki:
- Obsługa klienta indywidualnego w zakresie doradztwa technicznego oraz sprzedaży rozwiązań grzewczych
- Dobór rozwiązań grzewczych do potrzeb Klienta
- Prezentacja i analiza przygotowanej klientowi oferty
- Doradztwo w zakresie obsługi i wypełnienia wniosku w Programie Czyste Powietrze
- Podpisywanie umów z klientami
- Realizacja wyznaczonych celów
- Współpraca z działem back office
Wymagania:
- Prowadzona działalność gospodarcza lub gotowość jej założenia
- Własny samochód i prawo jazdy kat. B
- Wiedza merytoryczna z zakresu urządzeń i instalacji grzewczych
- Doświadczenie w sprzedaży rozwiązań grzewczych
Zobacz również
-
SPIE Building Solutions: Technik Utrzymania Obiektu
-
DEPARTAMENT ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII: Inżynier projektant – pompy ciepła
-
Zymetric: Doradca techniczny ds. komercyjnych pomp ciepła
-
PNO „KRUP”: Asystent/Asystentka projektanta instalacji sanitarnych
-
Polenergia Fotowoltaika: Specjalista/ka ds. Instalacji Pomp Ciepła