obszar działania: woj. dolnośląskie
Obowiązki:
- Obsługa klienta indywidualnego w zakresie doradztwa technicznego oraz sprzedaży rozwiązań grzewczych
- Dobór rozwiązań grzewczych do potrzeb Klienta
- Prezentacja i analiza przygotowanej klientowi oferty
- Doradztwo w zakresie obsługi i wypełnienia wniosku w Programie Czyste Powietrze
- Podpisywanie umów z klientami
- Realizacja wyznaczonych celów
- Współpraca z działem back office
Wymagania:
- Prowadzona działalność gospodarcza lub gotowość jej założenia
- Własny samochód i prawo jazdy kat. B
- Wiedza merytoryczna z zakresu urządzeń i instalacji grzewczych
- Doświadczenie w sprzedaży rozwiązań grzewczych
Zobacz również
-
Valsir: Menadżer Rozwoju Rynku – branża instalacyjno-grzewcza
-
Onninen: Przedstawiciel Handlowy w branży instalacyjno-grzewczej
-
Politechnika Wrocławska: Robotnik wysoko wykwalifikowany – monter instalacji sanitarnych
-
Dussmann: Technik Obsługi Obiektu
-
K.O.B Kobnext: Monter instalacji sanitarnych / HVAC