Miejsce pracy: Pruszków
PL-2017-024976
Zadania:
- tworzenie oraz bieżąca analiza kalkulacji roboczej kontraktu
- sporządzanie raportów i sprawozdań miesięcznych z realizacji kontraktu dla potrzeb wewnętrznych oraz jednostek zewnętrznych
- analiza i aktualizacja kosztów oraz przychodów
- porównanie kosztów rzeczywistych z planowanymi
- poszukiwanie rozwiązań mających na celu obniżenie kosztów realizacji budowy
- opracowywanie wycen na roboty dodatkowe i zamienne
- archiwizowanie dokumentów związanych z kalkulacją roboczą
- współpraca z Kierownictwem kontraktu oraz obsługa bieżących potrzeb budowy
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne w zakresie budownictwa (specjalizacja: Instalacje Sanitarne)
- uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych
- min. 3-letnie doświadczenie na wyżej wymienionym stanowisku
- dobra znajomość obsługi MS Office, MS Project, AutoCad
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, zdolności organizacyjne i umiejętność pracy pod presją czasu
- dobra znajomość j. angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie
- sumienność, odpowiedzialność, terminowość i samodzielność
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Zobacz również
-
SPIE Building Solutions: Technik Utrzymania Obiektu
-
DEPARTAMENT ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII: Inżynier projektant – pompy ciepła
-
Zymetric: Doradca techniczny ds. komercyjnych pomp ciepła
-
PNO „KRUP”: Asystent/Asystentka projektanta instalacji sanitarnych
-
Polenergia Fotowoltaika: Specjalista/ka ds. Instalacji Pomp Ciepła