MERCOR: specjalista ds. ofertowania/back office

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • bezpośredni kontakt z klientem
  • obsługa kontraktów w pionie systemów wentylacji pożarowej
  • sporządzanie ofert i czuwanie nad ich skutecznością
  • przygotowanie kalkulacji kosztów kontraktów
  • wsparcie przy opracowywaniu zamówień produkcyjnych
  • określanie zapotrzebowania na towary i materiały związane z realizacją zleceń sprzedaży towarów

Oczekiwania:

  • dbałość o szczegóły, dobra organizacja pracy i zaangażowanie w zakresie powierzonych obowiązków
  • komunikatywność
  • biegła obsługa MS Office, znajomość MS Dynamics AX będzie dodatkowym atutem
  • nastawienie pro-klienckie
  • umiejętność pracy w zespole
  • mile widziane wykształcenie wyższe techniczne (Szkoła Główna Służby Pożarniczej, Politechnika) oraz doświadczenie w pracy przy bezpośredniej obsłudze klienta
  • mile widziana znajomość branży biernych zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz doświadczenie w pracy z branży HVAC

Więcej

Bezpłatna prenumerata