Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wzrost volumen sprzedaży i marży produktów, inicjowanie, realizowanie i nadzór nad „Polityką Sprzedaży”. Nadzorowanie pracy podległych stanowisk, wyznaczanie celów MBO i ich rozliczanie.
Zadania:
- Tworzenie i wdrażanie strategii i polityki handlowej
- Wyznaczanie i realizacja celów dla regionów i produktów
- Nadzór nad realizacja planu i budżetu sprzedaży
- Prognozowanie wyników sprzedaży
- Prowadzenie szkoleń dla pracowników i klientów
- Strategie cenowe produktów
- Monitorowanie rynków, trendów i działań konkurencji oraz kanałów dystrybucji.
Oczekiwania kompetencyjne:
- Wiedza z dziedziny sprzedaży i zarządzania
- Umiejętność planowanie budżetu, znajomość finansów i raportowania
- Znajomość języka angielskiego
- Znajomość branż: grzewczej, łazienkowej instalacyjnej- mile widziana
- Efektywna Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
- Umiejętność rozpoznawanie szans i zagrożeń oraz strategicznego myślenia
- Zdolności analityczne, kreatywność, decyzyjność
- Umiejętność prowadzenia negocjacji
- Umiejętność motywowania i delegowania zadań
Zobacz również
-
SPIE Building Solutions: Technik Utrzymania Obiektu
-
DEPARTAMENT ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII: Inżynier projektant – pompy ciepła
-
Zymetric: Doradca techniczny ds. komercyjnych pomp ciepła
-
PNO „KRUP”: Asystent/Asystentka projektanta instalacji sanitarnych
-
Polenergia Fotowoltaika: Specjalista/ka ds. Instalacji Pomp Ciepła