Miejsce pracy: Wrocław
Zadania:
- udzielanie telefonicznych i pisemnych informacji i porad technicznych na temat oferowanych urządzeń grzewczych,
- wsparcie techniczne firm serwisu gwarancyjnego,
- przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji,
- katalogowanie uszkodzonych części zamiennych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne (instalacje sanitarne, automatyka, energetyka),
- znajomość instalacji grzewczych i chłodniczych
- umiejętność skutecznej komunikacji, prezentacji i doradztwa,
- umiejętność prowadzenia szkoleń technicznych,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość MS Office,
- dobra organizacja czasu pracy i dyscyplina,
- doświadczenie w serwisowaniu urządzeń grzewczych i/lub chłodniczych,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- dyspozycyjność.
Zobacz również
-
SPIE Building Solutions: Technik Utrzymania Obiektu
-
DEPARTAMENT ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII: Inżynier projektant – pompy ciepła
-
Zymetric: Doradca techniczny ds. komercyjnych pomp ciepła
-
PNO „KRUP”: Asystent/Asystentka projektanta instalacji sanitarnych
-
Polenergia Fotowoltaika: Specjalista/ka ds. Instalacji Pomp Ciepła