Poznaj pierwszy na rynku rekuperator naprawdę online

Komfovent Domekt z 3-letnią, pełną gwarancją

Szeroki wachlarz rekuperatorów dostępnych na rynku oraz ogrom możliwych rozwiązań sprawia, że wybór właściwego urządzenia staje się bardzo trudny. Producenci prześcigają się, który z nich ma wyższą sprawność odzysku ciepła i stawiają ją jako priorytet, który ma determinować końcowy zakup. Tymczasem rekuperator jest tak dobry i sprawny jak automatyka, która nim steruje i to jej możliwości decydują o komforcie użytkownika na co dzień.

Faktem jest, że rekuperatory Komfovent Domekt od wielu lat są wyznacznikiem jakości na polskim rynku. Dzięki cyklicznym konsultacjom bezpośrednio z użytkownikami urządzeń, Komfovent może zaproponować produkty, które są energooszczędne, ciche, łatwe w montażu i przede wszystkim intuicyjne w obsłudze. Od kilku miesięcy trwała kolejna burza mózgów, jak można jeszcze bardziej usprawnić urządzenia dedykowane do domów. I udało się! Komfovent zrobił to, czego nie zrobił jeszcze żaden z producentów – Komfovent Domekt – pierwszy rekuperator naprawdę online.

Aplikacja Komfovent Control
W związku z tym, że wszystko przenosi się do świata cyfrowego, a ludzie coraz chętniej korzystają z rozwiązań pozwalających na zarządzanie sprzętem domowym z poziomu smartfona, na początku marca uruchomiona została aplikacja mobilna oparta o chmurę producenta – Komfovent Control. W tym miejscu można stwierdzić: „No tak, ale inni producenci również mają dedykowane aplikacje, sterowanie przez smartfona, podłączenie do internetu itd.…”, i oczywiście jest to prawda.
Natomiast różnice tkwią, jak zawsze, w szczegółach. Podstawowa polega na tym, ze rekuperatory Komfovent Domekt nie potrzebują dodatkowego panelu sterowania, do obsługi wystarczy darmowa aplikacja. Co ważne, aplikacja nie jest dodatkiem do urządzenia – stała się równoważna ze standardowym panelem sterowania. Super cienki, dotykowy, kolorowy panel LCD jest opcjonalny, ponieważ nie wpływa w żaden sposób na funkcjonalności czy też samą pracę rekuperatora. Warto również zaznaczyć, że urządzenia Komfovent Domekt w standardzie mają wszystkie dostępne funkcje – użytkownik może korzystać ze wszystkich funkcjonalności bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów.

Bezpłatna pomoc techniczna i serwis online
Od ponad roku bardzo intensywnie rozwijana jest i promowana usługa Zdalnego Wsparcia serwisowego online, dzięki której pracownik działu technicznego Ventia może połączyć się z rekuperatorem online i przeprowadzić jego diagnostykę, aktualizację oprogramowania, zoptymalizować parametry pracy, czy nawet naprawić zdalnie urządzenie. Przeprowadzenie Zdalnego Wsparcia, umożliwia zaawansowana automatyka sterująca, która ma rozbudowany system autodiagnostyki oraz szereg funkcji wspomagających działania online. Wbudowany webserwer dla specjalistów Ventia jest sercem rekuperatora i, dzięki niemu, mają oni wgląd w procesy, które tam zachodzą. Usługa Zdalne Wsparcie z założenia jest bezpłatna, również po zakończeniu okresu gwarancyjnego i już w tym momencie jest unikatowa na skalę rynku. Aby zobrazować skalę przedsięwzięcia – w roku 2019 przeprowadziliśmy ponad 200 połączeń online z rekuperatorami, natomiast w tym roku liczba ta już przekroczyła 450 przypadków.

Steruj rekuperatorem z dowolnego miejsca na Ziemi
Kolejnym wyzwaniem było maksymalne uproszczenie procesu podłączania rekuperatora do chmury producenta. Po kilkumiesięcznych testach cel został osiągnięty – proces logowania rekuperatora Komfovent Domekt do chmury jest maksymalnie przyjazny dla użytkownika – odbywa się w pełni automatycznie:

  • dzięki inteligentnemu wykorzystaniu protokołu DHCP urządzenie samo wykrywa połączenie z Internetem i tworzy wstępne połączenie,
  • użytkownik rekuperatora po pobraniu darmowej aplikacji Komfovent Control, dostępnej na platformach Android oraz iOS, skanuje kod QR z urządzenia,
  • całą resztą zajmuje się inteligentna automatyka sterowania rekuperatora – użytkownik nic nie musi robić!

Po połączeniu z chmurą Komfovent, sterowanie urządzeniem jest możliwe z dowolnego miejsca na Ziemi, gdzie jest Internet. Dodatkowo aplikacja ma wszystkie funkcje, które oferuje standardowy panel sterowania. Uzupełnieniem mobilnej aplikacji jest wspomniany wcześniej, wbudowany webserwer automatyki, dzięki któremu możemy sterować pracą rekuperatora z poziomu przeglądarki internetowej – nawet jeżeli w sieci domowej nie ma dostępu do Internetu.
W tym miejscu w zasadzie moglibyśmy zakończyć artykuł, jednak tytuł zobowiązuje. Bycie naprawdę online, nie ogranicza się bowiem do aplikacji mobilnej. Dlatego poprzez swojego generalnego dystrybutora w Polsce – firmę Ventia – podjął dalsze działania.

Komfovent Domekt – rekuperator naprawde online (wybrane modele – bestsellery 2018 i 2019)

3-letnia gwarancja i zawsze aktualne oprogramowanie
Jedynym warunkiem otrzymania pełnej, 3-letniej gwarancji będzie podłączenie urządzenia do Internetu i rejestracja rekuperatora na stronie www.ventia.pl. Co ważne, przedłużenie gwarancji będzie możliwe dla wszystkich urządzeń zakupionych od początku 2020 roku.
Oprócz oczywistych korzyści wynikających z rejestracji (długa gwarancja), użytkownicy będą mieli możliwość stałej aktualizacji oprogramowania rekuperatorów. Z całą pewnością możemy stwierdzić, że tym samym Komfovent, jak i Ventia, stali się pionierami na polskim rynku w zakresie zdalnej obsługi użytkowników, a to nie koniec.

Kieruj się faktami – wybierz Komfovent Domekt
Przy wyborze urządzenia kierujmy się faktami, nie obietnicami. Wybierzmy rekuperator nowoczesny, wyposażony w system sterowania z najwyższej półki, aplikację mobilną, maksymalnie uproszczony proces podłączenia do chmury producenta, wbudowany webserwer dostępny z poziomu przeglądarki internetowej, wszystkie funkcje w standardzie, 3 lata gwarancji, zdalne wsparcie serwisowe nawet po okresie gwarancyjnym.

Bezpłatna prenumerata