Karierę zawodową rozpoczęła zaraz po szkole średniej, w firmie budowlanej specjalizującej się w usługach związanych z głębokim fundamentowaniem. Zaczynała jako asystentka kierownika bazy sprzętu, następnie zarządu, Office Manager, i na koniec spec. ds. marketingu. Zaocznie studiowała Bankowość i Ubezpieczenia w Akademii Finansów w Warszawie. Firma budowlana, w której pracowała, nauczyła ją pracy w twardych warunkach, środowisku mężczyzn, umiejętności globalnego postrzegania spraw firmowych. Rok po urodzeniu synka wróciła do starej pracy, firma bardzo się jednak zmieniła i nadszedł czas na zmiany.
Do Gebo trafiła w lutym 2009 roku na stanowisko asystentki ds. sprzedaży i marketingu. Wykonywała różne drobne prace asystenckie i samodzielnie zajmowała się marketingiem firmy.
„Mój przełożony, Jacek Derendarz, szybko zauważył tkwiący we mnie potencjał. Od czerwca 2009 pełnię funkcję kierownika sprzedaży i marketingu, sprawując jednocześnie nadzór nad działem obsługi klienta, a od stycznia 2010 koordynuję również pracę kierowników regionalnych w Polsce. W lutym br. dział marketingu powiększył się o nową osobę, dzięki czemu mogłam przesunąć swoje działania w kierunku sprzedaży – podsumowuje swoje obowiązki Beata Korduszewska. – Moją najbliższą (i dalszą również) karierę wiążę z Gebo. Zamierzam rozwijać swoje umiejętności menadżerskie i coraz lepiej poznawać bogaty rynek instalacji sanitarnych”.
Od 4,5 roku szczęśliwa żona Adama i od 2,5 roku mama Kamila, który właśnie zaczął swoją przygodę z przedszkolem. Warszawianka z urodzenia i pochodzenia, zakochana i oddana Warszawie. Jej ogromną pasją są narty, kilka lat temu zaraziła nią męża, a w najbliższym sezonie zamierzają wsadzić na deski swojego synka. Lato to dla niej czas wycieczek rowerowych, spacerów po lesie i odpoczynku na działce u zbiegu rzek Narew i Bug.