Viessmann: Firma Przyjazna Klientowi

11 kwietnia 2011 roku w Teatrze Kamienica w Warszawie firma Viessmann została wyróżniona certyfikatem„Firma Przyjazna Klientowi”. Nagrodę odebrał prezes zarządu, Roland Krause.
Nagroda przyznawana jest firmom, które w odpowiedzialny sposób dbają o rozwój strategii i szkolenie pracowników w zakresie obsługi klienta. Celem Programu jest wzrost poziomu zarządzania tą dziedziną wśród polskich przedsiębiorstw, podnoszenie standardów prowadzenia polityki handlowej i budowanie długofalowych relacji z klientami opartych na wzajemnych korzyściach.
Firma Viessmann kładzie duży nacisk na sposoby zarządzania obsługą klienta. Polityka firmy opiera się na nieustannym podnoszeniu kwalifikacji pracowników właśnie w tym zakresie. Profesjonalizm i nowoczesność, które oferuje Viessmann, wyróżniają firmę nie tylko na polskim rynku, ale także na arenie międzynarodowej.
Do dyspozycji klientów pozostają wysokiej jakości produkty, ale również usługi, jak np. 24-godzinny program opieki technicznej Viessmann, z którego w każdej chwili mogą skorzystać wszyscy ci, którzy potrzebują szybkiej odpowiedzi na pytania dotyczące tematu ogrzewania.
Program „Firma Przyjazna Klientowi” jest jedynym tego rodzaju kompleksowym projektem badawczo-certyfikacyjnym w kraju. Pozwala wskazać obszary, w których relacje między firmą, a klientem budowane są na wymianie wartości. Dzięki temu producent ma pełny obraz tego, w jaki sposób może i powinien dostosować swoją strategię i usługi do potrzeb klienta.

Bezpłatna prenumerata