Przez ostatnie lata, marka Uniwersal, poprzez wykorzystanie nowoczesnych technologii stworzyła sieć innowacyjnych produktów, starając się jednocześnie w intrygujący sposób pokazać swoją markę coraz większej ilości stałych i nowych klientów. Z tej idei zrodził się pomysł stworzenia nowego logo, łączącego w sobie symbolicznie trzy zakresy: wentylacją hybrydową, mechaniczną i grawitacyjną oraz nawiązującego do nieustannego ich rozwoju. Firma poza logiem wykonała jeszcze jeden krok naprzód, wprowadzając kolejne dynamiczne i przyszłościowe rozwiązania, pamiętając o zachowaniu istniejących już struktur, i o obecnej lokalizacji firmy.
Zmieniony zostanie też katalog wentylatorów dachowych, który uzyska zupełnie nowy odświeżony wygląd.
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB