Firma Aquaform, producent kabin prysznicowych, wanien i brodzików, zakończyła prace nad nową koncepcją identyfikacji wizualnej marki. W I pierwszym etapie unowocześniono logotyp i materiały promocyjne firmy.
W ostatnim czasie firma dodała do swojej oferty nowoczesne meble łazienkowe. Intensywny rozwój spółki, poszerzanie asortymentu oraz nowe wzornictwo skłoniły zarząd Aquaform do podjęcia działań związanych z odświeżeniem dotychczasowego systemu identyfikacji wizualnej firmy.
Dominujący w kolorystyce Aquaform ciemny granat zastąpiony został łagodniejszymi odcieniami niebieskiego i bieli. Wprowadzony został również nowy element graficzny – kula z wyraźnie zarysowanymi we wnętrzu falami wody.
W oparciu o nowy system identyfikacji wizualnej przygotowano także ponad 250 nowoczesnych wizualizacji i zdjęć aranżacyjnych poszczególnych produktów i zestawów meblowych.
W najbliższym czasie rozpocznie się sukcesywna wymiana oznakowań firmy we współpracujących punktach sprzedaży, których na terenie całego kraju jest blisko 1000. Nowa identyfikacja wizualna firmy to element strategii, której celem jest silne wzmocnienie wizerunku Aquaform.
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB