Nowy internetowy wizerunek VTS

Firma VTS zyskała nowe narzędzie do nowoczesnej, sprawnej i intuicyjnej komunikacji. Uruchomienie nowej strony www, mające miejsce w grudniu 2019, stanowi zwieńczenie procesu rebrandingu, który zachodzi w Grupie przez ostatnie lata.

Nowa strona internetowa zachowuje wszystkie dotychczasowe atrybuty rzetelnego przekazu, zyskując jednocześnie większą przejrzystość, czytelność i łatwiejszą, bardziej intuicyjną nawigację, stworzoną w oparciu o najlepsze standardy User Experience. Budując założenia do nowej strony, firma postawiła na przekaz ponadczasowy, jednocześnie mocno osadzony w wartościach, które pozostają niezmienne. – Postawiliśmy na prostotę i intuicyjność, zgodną z koncepcją marki, odzwierciedlającą jej osobowość i jedną z kluczowych wartości firmy – excellence in simplicity – mówi Katarzyna Ptaszyńska, manager e-departamentu VTS. – Przez ostatnie 30 lat konsekwentnie rozwijamy nasze urządzenia, wychodząc naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom naszych klientów i wykorzystując najnowsze dostępne narzędzia i technologie. Teraz wyruszamy w nową podróż, aby odpowiedzieć na ich zmieniające się potrzeby w zakresie komunikacji. Zmieniamy się dziś, by sprostać wyzwaniom jutra. – dodaje Hanna Siek, CEO VTS.

Bezpłatna prenumerata