MK – nowoczesna platforma zamówień

W dobie pracy zdalnej, kiedy szybkość i łatwość działań dodatkowo zyskują na znaczeniu, na wagę złota są rozwiązania, które automatyzują zadania i oszczędzają czas klientów. Takim rozwiązaniem jest SZOK, czyli System Zintegrowanej Obsługi Klienta firmy MK Systemy Kominowe.
System pozwala na samodzielne złożenie zamówienia, podgląd i śledzenie wszystkich zamówień, zarówno tych otwartych, jak i już zrealizowanych (również tych wprowadzonych przez inne platformy lub osoby z BOK).
Istnieje również możliwość realizacji zamówień na podstawie ofert utworzonych w platformie MKing, która została oddana do użytku klientów MK już jakiś czas temu. MKing pozwala skompletować system kominowy w kilka minut – należy odpowiedzieć na kilka pytań np. wybrać rodzaj urządzenia, typ instalacji, rodzaj prowadzenia komina. MKing dobiera pełen zestaw kominowy wraz z akcesoriami.
Teraz MKing działa w połączeniu z SZOKiem – po konfiguracji systemu kominowego klient może go w prosty sposób zamówić, a potem śledzić na bieżąco postępy realizacji, aż do wysyłki z magazynu.
Przygotowano również serię filmów instruktażowych, pokazujących jak działa platforma. Zostaną one wkrótce opublikowane na firmowym kanale YouTube.
Aby móc skorzystać z systemu, MK zaprasza do kontaktu z regionalnymi kierownikami sprzedaży.

Bezpłatna prenumerata