W dobie pracy zdalnej, kiedy szybkość i łatwość działań dodatkowo zyskują na znaczeniu, na wagę złota są rozwiązania, które automatyzują zadania i oszczędzają czas klientów. Takim rozwiązaniem jest SZOK, czyli System Zintegrowanej Obsługi Klienta firmy MK Systemy Kominowe.
System pozwala na samodzielne złożenie zamówienia, podgląd i śledzenie wszystkich zamówień, zarówno tych otwartych, jak i już zrealizowanych (również tych wprowadzonych przez inne platformy lub osoby z BOK).
Istnieje również możliwość realizacji zamówień na podstawie ofert utworzonych w platformie MKing, która została oddana do użytku klientów MK już jakiś czas temu. MKing pozwala skompletować system kominowy w kilka minut – należy odpowiedzieć na kilka pytań np. wybrać rodzaj urządzenia, typ instalacji, rodzaj prowadzenia komina. MKing dobiera pełen zestaw kominowy wraz z akcesoriami.
Teraz MKing działa w połączeniu z SZOKiem – po konfiguracji systemu kominowego klient może go w prosty sposób zamówić, a potem śledzić na bieżąco postępy realizacji, aż do wysyłki z magazynu.
Przygotowano również serię filmów instruktażowych, pokazujących jak działa platforma. Zostaną one wkrótce opublikowane na firmowym kanale YouTube.
Aby móc skorzystać z systemu, MK zaprasza do kontaktu z regionalnymi kierownikami sprzedaży.
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB