Lepsze miejsce dla ludzi (Better Places for People) to globalna kampania mająca na celu stworzenie takiej rzeczywistości, w której budynki zapewniają zdrowsze i szczęśliwsze życie ich użytkownikom. Kampania zapoczątkowana została w maju 2015 roku przez Światowe Stowarzyszenie Budownictwa Zrównoważonego (WorldGBC) i wspierana jest przez dziewięciu sponsorów korporacyjnych, w tym firmę Uponor.
Kampania zwiększy świadomość wpływu mikroklimatu wewnętrznego w budynkach na zdrowie i samopoczucie ich użytkowników. Zachęci również wszystkich tych, którzy te budynki projektują, budują, posiadają, użytkują, a także nimi zarządzają lub je sprzedają, aby kształtowali je z korzyścią dla użytkowników.
– Misją firmy Uponor jest opracowywanie rozwiązań podnoszących standard codziennego życia, tłumaczy Ilari Aho, wiceprezes New Business Development i Corporate Social Responsibility w firmie Uponor oraz członek komitetu wykonawczego kampanii. Oferowane przez nas systemy i rozwiązania dla instalacji wody pitnej, ogrzewania i chłodzenia płaszczyznowego oraz sieci zewnętrznych stanowią ważne elementy składowe zdrowych i zrównoważonych budynków. Tym samym działalność firmy Uponor doskonale wpisuje się w ideę kampanii Lepsze miejsce dla ludzi (Better Places for People). Jesteśmy dumni, że możemy być jednym z dziewięciu głównych sponsorów i wspierać Światowe Stowarzyszenie Budownictwa Zrównoważonego (WorldGBC) w realizacji tego przedsięwzięcia.
Strona internetowa kampanii www.betterplacesforpeople.org
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB