Druga edycja konferencji Immergas dla LSI

Immergas podsumował kolejny rok pracy swoich najlepszych serwisów. W Łodzi odbyła się druga doroczna konferencja Licencjonowanych Serwisów Immergas. Hasłem tegorocznej edycji wydarzenia było „Razem możemy jeszcze więcej”. Immergas Polska, jako firma wyróżniająca się jakością obsługi klientów, przykłada szczególną uwagę do bieżącej współpracy z serwisami.

– Serwisanci są wizytówką marki Immergas wśród klientów. Dlatego producent dokładamy wszelkich starań, aby nasze relacje były jak najlepsze. Stały kontakt z fachowcami jest dla nas szczególnie ważny. Każda okazja do spotkań stanowi cenne źródło wiedzy o potrzebach klientów i opiniach na temat produktów – mówi Michał Berent, koordynator Sieci Serwisowej Immergas.

Stało się już tradycją, że raz do roku najlepsi serwisanci z całej Polski spotykają się w okolicach Łodzi, gdzie mieści się siedziba firmy Immergas, aby wspólnie podsumować dotychczasowe działania i porozmawiać o planach rozwojowych na przyszłość. Podczas konferencji poruszane były, między innymi, takie zagadnienia, jak jakość usług gwarancyjnych i przeglądów serwisowych. Spotkanie było okazją do wymiany doświadczeń i spostrzeżeń gromadzonych podczas codziennej pracy serwisantów w różnych regionach Polski.

We współpracy z serwisantami Immergas zwraca szczególną uwagę na dostarczanie komfortu, którego potrzebują klienci. Dla firmy priorytetem jest, aby użytkownicy jej produktów odczuwali spokój 24 h przez 365 dni w roku. Dlatego Immergas zapewnia sprzęt najwyższej jakości oraz profesjonalną obsługę posprzedażową przez cały okres użytkowania urządzeń.

Bezpłatna prenumerata