Firma Bosch zwyciężyła w kategorii przedsiębiorstw branży przemysłowej w badaniu wizerunkowym „Imageprofile 2012” przeprowadzonym przez magazyn ekonomiczny „Manager Magazyn”. Bosch zajął także piąte miejsce w ogólnym rankingu najbardziej renomowanych przedsiębiorstw, poprawiając swoją poprzednią pozycję z 2008 roku, kiedy to uplasował się na miejscu jedenastym. Szczególnie dobre oceny Bosch uzyskał w kategoriach „Solidność finansowa” i „Innowacyjność”, a w kategorii „Zrównoważony rozwój” został oceniony najwyżej spośród wszystkich przedsiębiorstw. Ankietowani przedstawiciele kadry zarządzającej wyrazili w ten sposób uznanie dla zaangażowania przedsiębiorstwa w realizację celu, jakim jest ekonomiczny, prospołeczny i proekologiczny rozwój biznesu. Pismo „Manager Magazin” już po raz szesnasty przedstawiło wyniki badania wizerunku najbardziej znaczących przedsiębiorstw w Niemczech. W 2012 roku badanie objęło 170 firm w 10 branżach. Oceniano między innymi koncerny notowane przez niemiecki indeks giełdowy DAX, najbardziej znaczące niemieckie przedsiębiorstwa rodzinne oraz najważniejsze firmy działające globalnie. Ankiety przeprowadzono wśród 4050 przedstawicieli pierwszego i drugiego szczebla kadry zarządzającej.
Więcej informacji na stronie: www.manager-magazin.de/thema/imageprofile
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB