Od pierwszego grudnia 2011 r. działa Jaga Polska sp. z o.o. – oddział marki Jaga, belgijskiego producenta grzejników. Nowo utworzona firma będzie zajmować się dystrybucją, logistyką marki Jaga oraz promocją filozofii i proekologicznej produkcji grzejników.
Do utworzenia oddziału skłoniła Jagę obiecująca dynamika rozwoju polskiego rynku oraz zaangażowanie osób dotychczas odpowiedzialnych za sprzedaż grzejników i promocję marki Jaga. Nie bez znaczenia jest także pozycja geograficzna Polski, która docelowo może stanowić wsparcie logistyczne dla rynków wschodniej Europy.
Firmę Jaga Polska tworzą: Dariusz Majchrzak i Grzegorz Rajm, osoby z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży grzejników marki Jaga oraz Jan Kriekels (CEO Jaga N.V.).
Zadania, jakie na najbliższą przyszłość wytyczyła sobie Jaga Polska, to m.in. stworzenie mocnej sieci dystrybucji oraz zaszczepienie obecnym i przyszłym dystrybutorom filozofii Jaga dotyczącej szacunku dla środowiska i człowieka.
– Jesteśmy przekonani, że idea powstania Jaga Polska jest jak najbardziej właściwa. Klarowna struktura sprzedaży, w której biuro przedstawicielskie spina wszelkie działania handlowe marki, pozwala uprościć proces dystrybucji i rotacji towaru na rynku, także na dużych inwestycjach – mówi Dariusz Majchrzak, współwłaściciel Jaga Polska.
Biuro firmy Jaga Polska mieści się w Warszawie przy ul. Zwycięzców 28 (Galeria Saska Kępa).
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB