Zehnder Polska wdraża nową strategię komunikacji – firma chce być postrzegana jako dostawca kompleksowych rozwiązań ogrzewania, chłodzenia, wentylacji oraz filtracji powietrza.
Marka Zehnder postrzegana była jako dostawca grzejników dekoracyjnych i „na miarę”. Firma jednak ma 40-letnią tradycję w branży wentylacyjnej. Trzon oferty uzupełniają wodne promienniki sufitowe oraz przemysłowe systemy filtracji powietrza. Sukcesywne poszerzanie gamy produktów spowodowało repozycjonowanie marki Zehnder.
Zgodnie z nowym hasłem marka chce być blisko swoich odbiorców, dostarczając kompleksowych rozwiązań. Motto „Always around you” oddaje wpływ produktów marki Zehnder na przestrzeń, w której zostały zastosowane. Głównym przekazem nowej komunikacji jest przedstawienie oddziaływania urządzeń marki Zehnder na otoczenie. Dlatego w materiałach informacyjnych Zehnder pojawiają się linie klimatyczne, które okalają ludzi, obrazując efekty działania urządzeń: ogrzewanie, chłodzenie, świeże i czyste powietrze.
Motywy graficzne na materiałach promocyjnych Zehnder podkreślają różnorodność obszarów ich zastosowań oraz efekty działania produktów sygnowanych tą marką.
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB