Został uruchomiony nowy, autorski system serwisowy VENTIA SERWIS. System w sposób znaczący zwiększa komfort klientów i przyczynia się do jeszcze większego usprawnienia procesów obsługi zgłoszeń serwisowych.
Silny nacisk położono na promocję usługi „Zdalnego wsparcia” VENTIA. Jak wynika ze statystyk 90% wszystkich zgłoszeń serwisowych central wentylacyjnych nie jest związanych z usterkami fabrycznymi i można je rozwiązać zdalnie (dzięki standardowemu w centralach Komfovent, opartych o automatykę C5 i C6, modułowi web server). W ten sposób można również pomóc klientowi uruchomić urządzenie i je skonfigurować. W przypadku konieczności wysłania serwisu jest już wstępnie rozpoznaną sytuacja – co również wpływa na czas usługi i zadowolenie klienta. „Zdalne wsparcie” dla urządzeń Komfovent jest bezpłatne niezależnie czy centrala jest na gwarancji czy już po niej.
Na każdym etapie zgłoszenia klient będzie mógł podejrzeć swoje zlecenie i sprawdzić jego aktualny status. Dodatkowo system będzie automatycznie wysyłał informacje do zgłaszającego. Koordynator serwisu będzie mógł komunikować się z klientem przez system w czasie rzeczywistym.
Autorem założeń systemu i osobą odpowiedzialną za jego wdrożenia jest Adrian Zagulski koordynator Serwisu w VENTIA.
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB