Grupa Geberit rozpoczęła wdrażanie nowej strony internetowej na wszystkich rynkach, na których istnieje. Kluczowym założeniem podczas projektowania nowych funkcjonalności i wyglądu była chęć uproszczenia zarówno struktury strony, jak i prezentowanych na niej treści.
Podstawą było wprowadzenie na stronie głównej układu kafelkowego. Podniesiona została funkcjonalność strony poprzez dodanie dużej, czytelnej wyszukiwarki oraz połączenia podstron produktowych z katalogiem online.
– Nasi klienci powinni zawsze mieć dostęp do informacji, niezależnie od urządzenia z jakiego korzystają – mówi Krzysztof Brzeziński, dyrektor marketingu Geberit. Nowa strona oferuje dostęp do wszelkich informacji, od ogólnych do dokładnych parametrów technicznych wraz z odesłaniem do katalogu online, a to wszystko na jednej stronie. Dla projektantów nowej strony istotne było również, aby była ona responsywna i przyjazna w przeglądaniu na urządzeniach mobilnych.
Dzięki nowej strukturze, zarówno klienci prywatni, jak i biznesowi mogą czuć się komfortowo na stronie Geberit. Strona coraz częściej używana jest z poziomu smartfonów, dlatego została przeprojektowana w sposób responsywny, co znaczy, że automatycznie dopasowuje się do urządzenia, na którym zostaje uruchomiona, niezależnie od tego czy jest to smartfon, tablet czy komputer.
Zajrzyj na nową stronę: https://www.geberit.pl/
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB