Panasonic zaprezentował podczas tegorocznych targów Climatizacion w Madrycie najnowszą ofertę w zakresie rozwiązań HVAC, jak również strategię dalszego rozwoju firmy. Uznając dział klimatyzacji za jeden z kluczowanych obszarów działalności, Panasonic zapowiedział zwiększenie inwestycji w tym obszarze na europejskim rynku. Firma zamierza skoncentrować się na rozwijaniu systemów HVAC dedykowanych obiektom komercyjnym i przemysłowym. Tym samym Panasonic kontynuuje rozpoczętą w 2015 roku strategię, która zakładała podwojenie sprzedaży w ciągu 3 lat, czyli do końca 2018 roku, kiedy to marka będzie obchodziła stulecie swojego istnienia.
Realizacja strategii ma się opierać na przyspieszeniu organicznego wzrostu firmy m.in. poprzez powiększenie zespołów sprzedażowych, posprzedażowych i inżynierskich. Panasonic chce w ten sposób zagwarantować klientom profesjonalnym szerokie wsparcie techniczne zarówno
w trakcie procesu sprzedaży, jak i w okresie użytkowania systemów klimatyzacyjnych marki. Firma planuje także rozszerzyć ofertę urządzeń do zastosowań komercyjnych i przemysłowych.
Poza inwestowaniem w organiczny rozwój firmy Panasonic pracuje nad nowymi sojuszami, fuzjami oraz przejęciami. Ponadto zamierza zwiększać swoją obecność w branży produkcyjnej w Europie,
a także inwestować w nowe rozwiązania, m.in. technologię chłodzenia dwutlenkiem węgla.
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB