Wystartowała kampania informacyjna marki PURMO. Kampania ma na celu poinformowanie i zachęcenie klientów indywidualnych, budujących lub remontujących dom lub mieszkanie, do zapoznania się z pełną paletą rozwiązań grzewczych marki Purmo: wszystkimi modelami grzejników oraz systemami ogrzewania płaszczyznowego i systemami rurowymi.
Elementem wzmacniającym jest konkurs i nagroda 5000 zł – zadanie polega na zaproponowaniu hasła na 25-lecie obecności Purmo na rynku polskim, które zostanie ocenione przez jury. Aby wziąć udział w konkursie, należy zamówić projekt instalacji grzewczej u polecanego projektanta Purmo, co jest równoznaczne z otrzymaniem bonu promocyjnego o wartości 250 zł. Szczegóły konkursu znajdują się na stronie internetowej www.purmo.pl/konkurs.
Koniec pierwszego etapu kampanii reklamowej przewidziany jest na koniec października 2016 , a wyłonienie zwycięzcy konkursu nastąpi 14.07.2017 roku.
Obejrzyj SPOT PURMO 2016: https://www.youtube.com/watch?v=uzBJ_FfS888
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB