Miejsce pracy: województwo kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków:
- aktywne i efektywne zarządzanie współpracą z klientem
- opracowywanie ofert handlowych
- planowanie i raportowanie wizyt u klientów
- budowanie relacji z klientami i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku
- prowadzenie szkoleń handlowych / produktowych
- wdrażanie i realizacja działań marketingowych, produktowych i serwisowych wspierających realizację polityki sprzedaży
- aktywne uczestnictwo w projektach i pracach grup projektowych
- regularne uczestnictwo w szkoleniach produktowych i spotkaniach handlowych
Wymagania stawiane kandydatom:
- wykształcenie wyższe, preferowane techniczne (dla branży grzewczej)
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowane doświadczenie branżowe
- dobra znajomość rynku (dla branży grzewczej)
- umiejętności w zakresie sprzedaży, negocjacji, budowania relacji z klientem
- umiejętności komunikacyjne
- umiejętność pracy w oparciu o cele
- bardzo dobra organizacja pracy
- dyspozycyjność, samodzielność
- umiejętność pracy zespołowej
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Zobacz również
-
SPIE Building Solutions: Technik Utrzymania Obiektu
-
DEPARTAMENT ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII: Inżynier projektant – pompy ciepła
-
Zymetric: Doradca techniczny ds. komercyjnych pomp ciepła
-
PNO „KRUP”: Asystent/Asystentka projektanta instalacji sanitarnych
-
Polenergia Fotowoltaika: Specjalista/ka ds. Instalacji Pomp Ciepła