W 12 miastach Polski odbyły się wiosenne spotkania z instalatorami, serwisantami i partnerami handlowymi marki Junkers. Głównym tematem była wchodząca w życie we wrześniu br. dyrektywa ErP i związane z nią zmiany na rynku urządzeń grzewczych. Uczestnicy poznali także nowości produktowe marki Junkers i jej nowy wizerunek. W spotkaniach wzięło udział ponad 2000 gości.
Na spotkania pod hasłem „Bądź przygotowany na nową dyrektywę ErP” Junkers partnerów do sal kinowych na terenie całej Polski. Spotkania były w znacznej części poświęcone nowej dyrektywie ErP, która wchodzi w życie już we wrześniu. Na seminariach zaprezentowano zmiany, które nastąpią w branży w konsekwencji wprowadzenia nowych przepisów. Przedstawiciele marki Junkers skupili się przede wszystkim na omówieniu wymagań, jakie regulacje unijne stawiają instalatorom. Junkers pokazał także, w jaki sposób będzie wspierać swoich klientów w dostosowaniu się do wymogów nowego prawa i realizacji nowych zadań. Uczestnicy spotkań poznali również nowości produktowe marki Junkers – m.in. centralę wentylacyjną do odzysku ciepła AerastarComfort, pakiety solarne, kocioł kondensacyjny Cerapur Compact, regulatory i moduły oraz powietrzną pompę ciepła Supraeco. Został im także zaprezentowany nowy wizerunek marki oraz zaplanowane przez Junkers działania promocyjne i wspierające sprzedaż.
Podczas spotkań ogłoszono nominacje do grona Liderów Instalacji 2015 – to cykliczny program skupiający instalatorów, którzy zainstalowali największą ilość urządzeń marki Junkers w roku ubiegłym. Tegoroczni Liderzy otrzymali nagrody, dyplomy i odznaki.
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB