Firma Ariston została wyróżniona przez autorów V edycji włoskiej inicjatywy Green Brand 2012, której celem jest wyłonienie najlepszych praktyk w dziedzinie zrównoważonego rozwoju. Tym samym dołączyła do prestiżowego grona „zielonych marek”, których rozwój rynkowy jest nieodłącznie związany z wymogami ochrony środowiska, takich jak Philips, Peugeot, Unilever, IMQ czy Coca-Cola.
Wynikiem cyklicznych badań, przeprowadzanych przez niezależnych przedstawicieli sektora nauki, jest publikacja opisująca wzorce najlepszych proekologicznych praktyk na włoskim rynku. Laureaci projektu Green Brand dostarczają dowodów na to, że współistnienie marketingu i ochrony środowiska jest nie tylko możliwe, lecz nawet pozwala pozytywnie wpływać na tendencje rynkowe. Wśród wyróżnionych w tym roku firm znalazła się również marka Ariston wraz z innowacyjnymi pompami ciepła NUOS.
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB