Bosch Termotechnika z początkiem kwietnia zmieniła nazwę na Bosch Home Comfort

Dewizą marki Bosch w obszarze ogrzewania i klimatyzacji jest „prostota i odpowiedzialność”. Nowa nazwa Bosch Home Comfort nawiązuje do zrównoważonego stylu życia połączonego z wysokim poziomem domowego komfortu.

Bosch Home Comfort podkreśla innowacyjne portfolio produktów Bosch i zaangażowanie marki w stymulowanie globalnego trendu elektryfikacji poprzez rozszerzenie działalności związanej z pompami ciepła, systemami hybrydowymi i klimatyzacją. Dzięki elektryfikacji oraz wdrożeniu rozwiązań, które umożliwiają interakcję pomiędzy wszystkimi urządzeniami zużywającymi energię w budynku, łączymy zrównoważony styl życia z wysokim poziomem komfortu. Dotyczy to również produktów z nowego segmentu produktów well-being. Wysokowydajne oczyszczacze powietrza, energooszczędne grzejniki panelowe na podczerwień i przenośne klimatyzatory, oferują konsumentom dodatkowy komfort i dobre samopoczucie w domu.
– Nasza nowa nazwa – Bosch Home Comfort, podkreśla zaangażowanie firmy w kompleksową elektryfikację rozwiązań grzewczych i klimatyzacyjnych oraz efektywne współdziałanie odbiorników energii w budynku. Niezależnie od tego, czy jest to rozwiązanie grzewcze, klimatyzator, wall box, oczyszczacz powietrza, inteligentny sterownik czy system zarządzania energią, opierając się na haśle ‘prostota i odpowiedzialność’, oferujemy kompletny system z jednego źródła i dostarczamy efektywne zrównoważone i komfortowe rozwiązania w wymagających czasach – mówi Krzysztof Ciemięga, dyrektor generalny Bosch Home Comfort Group w Polsce.
W ramach zmiany nazwy marka zmieniła adres swojej strony internetowej z ofertą rozwiązań grzewczych i klimatyzacji na bosch-homecomfort.pl.
Docelowo zmienią się także dane kontaktowe do obsługi klienta końcowego i branżowego.

Dla zrównoważonego rozwoju i komfortu w domu

• “Home Comfort” podkreśla innowacyjną ofertę zrównoważonych produktów
• produkty „well-being” dla komfortowego i zdrowego stylu życia

Bezpłatna prenumerata