VTS: corporate service specialist

Miejsce pracy: Gdańsk
nr ref.: CSS

Głównym zadaniem osoby na stanowisku Service Specialist będzie wdrażanie i nadzór nad funkcjonowaniem rozwiązań systemowych mających na celu utrzymanie, usprawnianie i zarządzanie sprawnie funkcjonującym systemem serwisu w grupie spółek VTS na arenie międzynarodowej.
Service Specialist będzie odpowiedzialny za wsparcie techniczne struktur na rynku międzynarodowym, co umożliwi poznanie metodologii oraz kultury pracy w państwach, w których VTS posiada swoje oddziały np. w Rumunii, Chinach czy Zjednoczonych Emiratach Arabskich.


Zadania:

  • Techniczne wsparcie wewnętrznej struktury serwisowej oraz zewnętrznych autoryzowanych serwisów w zarządzaniu uruchamianiem oraz utrzymaniem central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
  • Koordynacja zgłoszeń serwisowych dla całej Grupy VTS,
  • Wdrażanie standardów pracy oraz zapewnienie ich przestrzegania przez zewnętrzne serwisy,
  • Współpraca z Działem R&D w zakresie sugerowania, wdrażania nowych rozwiązań,
  • Opracowywanie analiz efektywności działalności serwisowej spółek VTS.

Oczekiwania:

  • Min. 2-letnie doświadczenie w zakresie projektowania, konstruowania, doborów technicznych, w firmie z branży klimatyzacyjnej, wentylacyjnej,
  • Mile widziana praktyczna wiedza z zakresu montażu oraz serwisu central wentylacyjno – klimatyzacyjnych,
  • Wyższe wykształcenie techniczne (preferowane kierunki:, klimatyzacja i wentylacja, energetyka cieplna, mechanika lub automatyka, elektronika),
  • Bardzo dobra znajomość programu MS Office, szczególnie Excel,
  • Systematyczność i dbałość o detale,
  • Zdolności analityczne i organizacyjne,
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Znajomość norm ISO 9001 oraz ISO 14001.

Więcej

Bezpłatna prenumerata