Miejsce pracy: Poznań (okolice), Niepruszewo (pow. poznański)
Opis stanowiska/ Zadania
- Kompleksowa obsługa Klientów w zakresie doradztwa technicznego (pomoc techniczna, ofertowanie, dobory, wyceny, rozpatrywanie reklamacji).
- Prowadzenie dokumentacji związanej z procesem ofertowania, doborów, wycen, rozpatrywania reklamacji.
- Współpraca z działem handlowym.
- Dbanie o sprawny przepływ informacji w dziale technicznym.
- Dbanie o dobry wizerunek firmy.
Oczekiwania
- Umiejętność pracy w zespole.
- Swobodna komunikacja i otwartość w kontaktach z Klientami.
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientem.
- Bardzo dobra organizacja pracy.
- Samodyscyplina i konsekwencja w działaniu.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
- Zaangażowanie w osiąganiu celów firmy.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Wykształcenie minimum średnie.
- Wiedza techniczna z zakresu wentylacji oraz doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Zobacz również
-
SPIE Building Solutions: Technik Utrzymania Obiektu
-
DEPARTAMENT ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII: Inżynier projektant – pompy ciepła
-
Zymetric: Doradca techniczny ds. komercyjnych pomp ciepła
-
PNO „KRUP”: Asystent/Asystentka projektanta instalacji sanitarnych
-
Polenergia Fotowoltaika: Specjalista/ka ds. Instalacji Pomp Ciepła