Zakres obowiązków:
- planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych
- opracowywanie koncepcji akcji promocyjnych
- przygotowywanie ofert handlowych
- aktywna współpraca z działem handlowym oraz technicznym
- wyszukiwanie nowych możliwości rynkowych
- monitorowanie rynku i działań konkurencji
Wymagania:
- dobra znajomość języka angielskiego
- znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
- samodzielność i efektywność w działaniu
- wiedza techniczna z zakresu budowy i zasady działania urządzeń klimatyzacyjnych o bezpośrednim odparowaniu
- dyspozycyjność i komunikatywność
- umiejętności organizacyjne
Zobacz również
-
SPIE Building Solutions: Technik Utrzymania Obiektu
-
DEPARTAMENT ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII: Inżynier projektant – pompy ciepła
-
Zymetric: Doradca techniczny ds. komercyjnych pomp ciepła
-
PNO „KRUP”: Asystent/Asystentka projektanta instalacji sanitarnych
-
Polenergia Fotowoltaika: Specjalista/ka ds. Instalacji Pomp Ciepła