Starszy specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Toruń
Zakres obowiązków:
- Nadzór nad pracą pracowników zatrudnionych w Dziale Obsługi Klienta
- Nadzór nad procesem realizacji zamówień klientów
- Dbanie o jakość obsługi klienta, poprzez nieustanne podnoszenie standardów obsługi
- Zbieranie i analiza bieżących informacji rynkowych
- Współpraca z działem sprzedaży w celu pozyskiwania i realizacji zamówień
- Zapewnienie ciągłości dostaw i dostępności produktów i towarów
- Analiza stanów magazynowych pod kontem optymalizacji wielkości magazynu i działania zmierzające do optymalizacji wielkości zgodnych z celami
- Przygotowywanie i wysyłanie zamówień do fabryki i dostawców zewnętrznych
- Organizacji logistyki wewnętrznej i zewnętrznej
- Utrzymywanie kontaktów bezpośrednich ze strategicznymi kontrahentami
- Kontrola cen towarów przychodzących na magazyn i wychodzących z magazynu, zgodnie z umowami
- Raportystyka
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta oraz sprzedaży,
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu pracownikami,
- Znajomość programu SAP,
- Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- Silna motywacja do realizacji stawianych celów,
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne,
- dokładność, skrupulatność i zaangażowanie w powierzane obowiązki,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Zobacz również
-
SPIE Building Solutions: Technik Utrzymania Obiektu
-
DEPARTAMENT ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII: Inżynier projektant – pompy ciepła
-
Zymetric: Doradca techniczny ds. komercyjnych pomp ciepła
-
PNO „KRUP”: Asystent/Asystentka projektanta instalacji sanitarnych
-
Polenergia Fotowoltaika: Specjalista/ka ds. Instalacji Pomp Ciepła