RUG Riello: pracownik ds. obsługi klienta

Pracownik ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Toruń

Zakres obowiązków:

  • Wspieranie przedstawicieli handlowych na terenie Polski,
  • Telefoniczny kontakt z klientami,
  • Wprowadzanie zamówień do systemu ERP SAP oraz bieżący nadzór nad prawidłową i terminową ich realizacją,
  • stała współpraca z magazynem
  • przygotowywanie dokumentów wysyłkowych
  • Prowadzenie baz danych,
  • Zapewnianie sprawnego przepływu informacji,
  • Budowanie długoterminowych, partnerskich relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy.

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta oraz sprzedaży,
  • Znajomość programu SAP,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • Silna motywacja do realizacji stawianych celów,
  • Rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne.
  • dokładność, skrupulatność i zaangażowanie w powierzane obowiązki
  • Znajomość języka angielskiego i/lub języka włoskiego będzie dodatkowym atutem,

Więcej

Bezpłatna prenumerata