Pracownik ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Toruń
Zakres obowiązków:
- Wspieranie przedstawicieli handlowych na terenie Polski,
- Telefoniczny kontakt z klientami,
- Wprowadzanie zamówień do systemu ERP SAP oraz bieżący nadzór nad prawidłową i terminową ich realizacją,
- stała współpraca z magazynem
- przygotowywanie dokumentów wysyłkowych
- Prowadzenie baz danych,
- Zapewnianie sprawnego przepływu informacji,
- Budowanie długoterminowych, partnerskich relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie,
- Min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta oraz sprzedaży,
- Znajomość programu SAP,
- Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- Silna motywacja do realizacji stawianych celów,
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne.
- dokładność, skrupulatność i zaangażowanie w powierzane obowiązki
- Znajomość języka angielskiego i/lub języka włoskiego będzie dodatkowym atutem,
Zobacz również
-
SPIE Building Solutions: Technik Utrzymania Obiektu
-
DEPARTAMENT ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII: Inżynier projektant – pompy ciepła
-
Zymetric: Doradca techniczny ds. komercyjnych pomp ciepła
-
PNO „KRUP”: Asystent/Asystentka projektanta instalacji sanitarnych
-
Polenergia Fotowoltaika: Specjalista/ka ds. Instalacji Pomp Ciepła