Miejsce pracy: Toruń
Charakterystyka stanowiska:
- wprowadzanie protokołów uruchomień i napraw gwarancyjnych do programu serwisowego
- rejestracja urządzeń
- prowadzenie bazy danych serwisu
- przygotowanie dokumentów serwisowych / prezentacje, katalogi części zamiennych, cenniki/
- stała współpraca z serwisem – telefony, doradztwo, części zamienne
- telefoniczny kontakt z klientami
- współpraca z działem logistyki / zamówienia, realizacja części/
- zapewnienie sprawnego przepływu informacji
- budowanie długoterminowych, partnerskich relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy.
- prowadzenie szkoleń i spotkań serwisowych
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie techniczne
- Min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta
- Znajomość programu SAP,
- Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- Silna motywacja do realizacji stawianych celów,
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne.
- Dokładność, skrupulatność i zaangażowanie w powierzane obowiązki
- Znajomość języka angielskiego i/lub języka włoskiego będzie dodatkowym atutem
Zobacz również
-
SPIE Building Solutions: Technik Utrzymania Obiektu
-
DEPARTAMENT ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII: Inżynier projektant – pompy ciepła
-
Zymetric: Doradca techniczny ds. komercyjnych pomp ciepła
-
PNO „KRUP”: Asystent/Asystentka projektanta instalacji sanitarnych
-
Polenergia Fotowoltaika: Specjalista/ka ds. Instalacji Pomp Ciepła