Miejsce pracy: Toruń
Charakterystyka stanowiska:
- wprowadzanie protokołów uruchomień i napraw gwarancyjnych do programu serwisowego
- rejestracja urządzeń
- prowadzenie bazy danych serwisu
- przygotowanie dokumentów serwisowych / prezentacje, katalogi części zamiennych, cenniki/
- stała współpraca z serwisem – telefony, doradztwo, części zamienne
- telefoniczny kontakt z klientami
- współpraca z działem logistyki / zamówienia, realizacja części/
- zapewnienie sprawnego przepływu informacji
- budowanie długoterminowych, partnerskich relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy.
- prowadzenie szkoleń i spotkań serwisowych
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie techniczne
- min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta
- znajomość programu SAP,
- dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- silna motywacja do realizacji stawianych celów,
- rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne.
- dokładność, skrupulatność i zaangażowanie w powierzane obowiązki
- znajomość języka angielskiego i/lub języka włoskiego będzie dodatkowym atutem
Oferty, CV, dokładny przebieg dotychczasowej pracy zawodowej można kierować pod adres:
RUG Riello
Urządzenia Grzewcze SA
Ul. Kociewska 28/30
87-100 Toruń
Zobacz również
-
SPIE Building Solutions: Technik Utrzymania Obiektu
-
DEPARTAMENT ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII: Inżynier projektant – pompy ciepła
-
Zymetric: Doradca techniczny ds. komercyjnych pomp ciepła
-
PNO „KRUP”: Asystent/Asystentka projektanta instalacji sanitarnych
-
Polenergia Fotowoltaika: Specjalista/ka ds. Instalacji Pomp Ciepła