ROSENBERG: kierownik oddziału

Miejsce wykonywania pracy: Poznań (woj. wielkopolskie/lubuskie)

Opis stanowiska:
– ofertowanie i sprzedaż urządzeń i akcesoriów będących w programie sprzedaży Firmy
– doradztwo techniczno-handlowe w zakresie oferowanych produktów
– nawiązywanie kontaktów i organizacja współpracy z Klientami i Partnerami handlowymi
– pozyskiwanie nowych Klientów
– uczestnictwo w targach branżowych i szkoleniach na terenie kraju i za granicą
– prowadzenie działań informacyjno-marketingowych dotyczących oferowanych produktów
– organizacja i prowadzanie seminariów szkoleniowych dla Klientów

Dodatkowe informacje: oddział jednoosobowy, w przyszłości planowana rozbudowa

Oczekiwania:
– ukończone studia o profilu technicznym (preferowana wentylacja/klimatyzacja)
– komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego (mile widziana)
– doświadczenie w branży wentylacyjno-klimatyzacyjnej (min. 1 rok)
– mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
– dobra znajomość rynku lokalnego
– umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy)
– prawo jazdy kategorii B
– gotowość do odbywania podróży służbowych
– komunikatywność
– nastawienie na budowanie długotrwałych relacji z Klientami
– wysoka kultura osobista
– efektywna samoorganizacja pracy
– umiejętność pracy w zespole
– zdolności handlowe i negocjacyjne

Więcej

Bezpłatna prenumerata