ROBERT BOSCH: kierownik serwisu

Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:
  • Odpowiedzialność za zespół i pion serwisu urządzeń komercyjno-inwestycyjnych (urządzenia grzewcze dużych mocy i klimatyzacyjne)
  • Zapewnienie obsługi przed i posprzedażowej urządzeń na bazie własnego zespołu i partnerów zewnętrznych
  • Stworzenie i rozwój struktur szkoleniowych i wsparcia technicznego dla partnerów
  • Realizacja celów budżetowych w zakresie usług serwisowych
Wymagania:
  • Doświadczenie w segmencie usług serwisowych, rozumienie procesów biznesowych w organizacji
  • Umiejętność zarządzania ludźmi poparte doświadczeniem a także dobrze rozwinięte kompetencje komunikowania się i współpracy
  • Silne zdolności analityczne oraz koncepcyjne
  • Zdolność do samodzielnej pracy i ustalania priorytetów
  • Wykształcenie wyższe techniczne (mile widziane techniczno-ekonomiczne)
  • Dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie, znajomość j.niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • Gotowość do krajowych podróży służbowych

Więcej

Bezpłatna prenumerata