Miejsce pracy: Włocławek
Nr ref. KPS/Włocławek/22/04/2014
Nr ref. KPS/Włocławek/22/04/2014
Zadania:
- Pozyskiwanie i obsługa kluczowych klientów w wyznaczonym regionie działania,
- Kształtowanie polityki cenowej dla klientów w ramach uzgodnionej strategii z dyrektorem regionu,
- Sporządzanie bieżących i rocznych raportów dla punktu sprzedaży,
- Optymalizacja kosztów sprzedaży,
- Nadzór i koordynacja działań handlowych, marketingowych i logistycznych związanych z opieką nad klientami w punkcie sprzedaży,
- Operacyjne zarządzanie punktem sprzedaży w zakresie działalności handlowej w oddziale, ustalania warunków współpracy z klientami lokalnymi i dostawcami,
- Zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych, handlowców oraz podległymi osobami w punkcie sprzedaży.
Wymagany profil kandydata:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży sanitarno-grzewczej lub elektrotechnicznej,
- wykształcenie wyższe (preferowane sanitarne lub elektryczne),
- prawo jazdy kat. B,
- biegła znajomość programów MS Office,
- skuteczność w negocjacjach handlowych,
- umiejętność organizowania pracy własnej oraz gotowość do pracy w terenie,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysokie umiejętności interpersonalne.
Oferujemy: * zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę * szkolenia * prywatną opiekę medyczną * ciekawą pracę w międzynarodowej firmie cieszącej się wysokim uznaniem wśród klientów*narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon*
Zobacz również
-
SPIE Building Solutions: Technik Utrzymania Obiektu
-
DEPARTAMENT ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII: Inżynier projektant – pompy ciepła
-
Zymetric: Doradca techniczny ds. komercyjnych pomp ciepła
-
PNO „KRUP”: Asystent/Asystentka projektanta instalacji sanitarnych
-
Polenergia Fotowoltaika: Specjalista/ka ds. Instalacji Pomp Ciepła