Miejsce pracy: Wrocław
Region: dolnośląskie
Wynagrodzenie: 2 – 4 tys. zł
Opis stanowiska:
Głównym zadaniem na stanowisku jest reprezentowanie firmy na spotkaniach z klientami w tym pozyskiwanie nowych klientów dla serwisu. W ramach obowiązków jest również wsparcie Działu Serwisu w zakresie ofertowania tematów inwestycyjnych oraz bezpośrednie nadzorowanie ważniejszych prac serwisowych i inwestycyjnych.
Wymagania:
- znajomość branży HVAC w szczególności w zakresie urządzeń dużych mocy,
- doświadczenie w pracy „z klientem”,
- duża samodzielność i wzorowa organizacja pracy,
- umiejętność prowadzenia dyskusji technicznych oraz negocjacji cenowych,
- miła i schludna aparycja oraz wysoka kultura osobista.
Zobacz również
-
SPIE Building Solutions: Technik Utrzymania Obiektu
-
DEPARTAMENT ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII: Inżynier projektant – pompy ciepła
-
Zymetric: Doradca techniczny ds. komercyjnych pomp ciepła
-
PNO „KRUP”: Asystent/Asystentka projektanta instalacji sanitarnych
-
Polenergia Fotowoltaika: Specjalista/ka ds. Instalacji Pomp Ciepła