Miejsce pracy: Katowice
Główne zadania:
- organizacja pracy biura handlowego pod kątem administracyjnym: prowadzenie spraw biurowych, dokumentacji, przyjmowanie telefonów, obsługa poczty, prowadzenie archiwum dokumentów, udział w przepływie dokumentów pomiędzy oddziałem a centralą
- pełnienie funkcji reprezentacyjnej wobec Gości Akademii (partnerów handlowych, firm zew, uczestników szkoleń itd.): organizacja materiałów szkoleniowych, przygotowanie Sali do szkoleń, drukowanie certyfikatów, rekrutacja uczestników, organizacja cateringu itp.
- w przypadku posiadania wykształcenia kierunkowego (klimatyzacja, wentylacja) możliwość udziału w procesie przygotowania ofert handlowych i projektów technicznych we współpracy z doradcami ds. techniczno-handlowych
- wsparcie kierownika regionu i doradców techniczno-handlowych w zakresie telefonicznej i technicznej obsługi klienta (tworzenie i aktualizacja bazy klientów, kontakty telefoniczne, udział w projektach marketingowych, kompletowanie dokumentacji technicznej i ofertowej)
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów zaocznych), mile widziane o profilu technicznym
- wysoka kultura osobista, miła aparycja i otwartość na kontakt z klientem
- zdolności organizacyjne i porządkowe, doświadczenie w prowadzeniu biura (dokumentacji)
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Zobacz również
-
SPIE Building Solutions: Technik Utrzymania Obiektu
-
DEPARTAMENT ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII: Inżynier projektant – pompy ciepła
-
Zymetric: Doradca techniczny ds. komercyjnych pomp ciepła
-
PNO „KRUP”: Asystent/Asystentka projektanta instalacji sanitarnych
-
Polenergia Fotowoltaika: Specjalista/ka ds. Instalacji Pomp Ciepła