Johnson Controls: Technical Service Manager

Miejsce pracy: Piła
nr ref.: 093716

Obowiązki:

  • Zarządzanie i nadzór nad stanem technicznym budynków
  • Doradztwo technicznego zgodne z obowiązującymi przepisami w zakresie obsługi technicznej budynków
  • Optymalizacja kosztów oraz realizacja projektów innowacyjnych mających na celu poprawę jakości  w obszarze technicznego zarządzania budynkiem
  • Wsparcie krytycznych serwisów budynków  (r. budowlane, instalacje ppoż) gwarantujących ciągłość produkcji zgodnie z wymaganiami klienta lub ustaleniami wynikającymi z SLA
  • Planowanie, koordynacja i zarządzanie projektami wg potrzeb klienta i w ramach obowiązującego kontraktu (SLA)
  • Współpraca i nadzór nad firmami zewnętrznymi
  • Przygotowywanie ofert na zapytania klienta wykraczające poza ramy kontraktu i ich realizacja
  • Współpraca z lokalnymi instytucjami w zakresie wypełniania wymogów prawnych związanych z techniczną obsługą budynków (Urząd Miasta, Zarząd dróg i zielni, Starostwo Powiatowe, Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego itp.)
  • Współpraca z innymi działami firmy ( HR, zakupy, finanse)
  • Zarządzanie zespołem
  • Planowanie i monitorowanie realizacji budżetu

Wymagania:

  • Minimum trzyletniego doświadczenia w FM (w zakresie technicznej obsługi projektu)
  • Wykształcenie wyższe techniczne – specjalizacja: instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, budownictwo, itp.
  • Dobrej znajomości języka angielskiego
  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem pracowników
  • Umiejętności pracy z podwykonawcami, w koordynacji i nadzorze pracy zespołów zewnętrznych
  • Samodzielność oraz odpowiedzialność

Więcej

 

Bezpłatna prenumerata