INVENA: specjalista działu obsługi klienta

Specjalista Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Koszalin

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przyjmowanie zamówień od klienta i realizację sprzedaży, prowadzenie dokumentacji sprzedaży oraz terminową i kompleksową realizację zamówienia.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub średnie handlowe
  • doświadczenie w dziele obsługi klienta 2 lata
  • biegła obsługa komputera w tym programów handlowych
  • doświadczenie na stanowisku przedstawiciela handlowego mile widziane
  • znajomość branży  sanitarnej lub grzewczej mile widziana
  • nastawienie pro-rynkowe i umiejętność „myślenia klientem”
  • komunikatywność , samodzielność, terminowość
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • pakiety medyczne
  • pakiet świadczeń socjalnych
  •  ciekawą i odpowiedzialną pracę,
  • wynagrodzenie podstawowe + premia za cele MBO

Więcej

 

Bezpłatna prenumerata