Specjalista Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Koszalin
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przyjmowanie zamówień od klienta i realizację sprzedaży, prowadzenie dokumentacji sprzedaży oraz terminową i kompleksową realizację zamówienia.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub średnie handlowe
- doświadczenie w dziele obsługi klienta 2 lata
- biegła obsługa komputera w tym programów handlowych
- doświadczenie na stanowisku przedstawiciela handlowego mile widziane
- znajomość branży sanitarnej lub grzewczej mile widziana
- nastawienie pro-rynkowe i umiejętność „myślenia klientem”
- komunikatywność , samodzielność, terminowość
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pakiety medyczne
- pakiet świadczeń socjalnych
- ciekawą i odpowiedzialną pracę,
- wynagrodzenie podstawowe + premia za cele MBO
Zobacz również
-
SPIE Building Solutions: Technik Utrzymania Obiektu
-
DEPARTAMENT ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII: Inżynier projektant – pompy ciepła
-
Zymetric: Doradca techniczny ds. komercyjnych pomp ciepła
-
PNO „KRUP”: Asystent/Asystentka projektanta instalacji sanitarnych
-
Polenergia Fotowoltaika: Specjalista/ka ds. Instalacji Pomp Ciepła