BUDIMEX: kierownik ds. zarządzania obiektem

Kierownik ds. zarządzania obiektem
Miejsce pracy: Wrocław

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • zarządzanie utrzymaniem stanu technicznego obiektu, instalacji, systemów i urządzeń,
  • planowanie, organizacja i kontrola prac remontowych, modernizacyjnych i porządkowych wykonywanych przez podwykonawców,
  • prowadzenie dokumentacji technicznej i administracyjnej obiektu,
  • tworzenie oraz kontrola budżetów,
  • ciągła optymalizacja kosztów operacyjnych eksploatacji obiektu.


Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego technicznego o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej lub elektrycznej,
  • minimum dwuletniego doświadczenia zawodowego w zarządzaniu i eksploatacji technicznej obiektów parkingowych, handlowych lub hotelowych,
  • doświadczenia w sporządzaniu budżetów, kontroli kosztów, planów i analiz finansowych,
  • umiejętności zarządzania pracą dużych zespołów,
  • mile widziana znajomość prawa budowlanego i przepisów dotyczących utrzymania nieruchomości, posiadanie licencji zarządcy nieruchomości będzie dodatkowym atutem,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego.

Więcej

Bezpłatna prenumerata