Zmiany organizacyjne w WATT: Adrian Nikiel dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu

W związku ze zmianami organizacyjnymi w Watt od 1 grudnia 2012 roku obowiązki dyrektora ds. sprzedaży i marketingu przejął wiceprezes zarządu Adrian Nikiel.
Adrian Nikiel ukończył Wydział Geologii Uniwersytetu Śląskiego w 1995 r. oraz Wydział Zarządzania i Marketingu Akademii Ekonomicznej
w Katowicach w 1997 r. Posiada również tytuł MBA Polish Open University oraz Oxford Brooks University.
Ostatnie 14 lat związał z sektorem chemicznym, w którym pracował na różnych stanowiskach managerskich, m.in. kierownika działu marketingu, key account managera, sales managera oraz dyrektora sprzedaży, głównie w obszarze B2B. Większość kariery zawodowej spędził, pracując w dużych światowych koncernach, a także w firmach średnich i małych, gdzie odniósł wiele znaczących sukcesów.
Przez ostatnie 3 lata jako trener i coach pomagał usprawnić pracę, zwiększyć efektywność i osiągać doskonałe wyniki kadrom menadżerskim wielu czołowych firm południowej Polski. Uczestniczył ponadto w ponad 30 szkoleniach z zakresu zarządzania i sprzedaży, prowadzenia szkoleń i facylitacji w Niemczech, Stanach Zjednoczonych oraz Polsce.
Z dniem 1 grudnia 2012 roku Adrian Nikiel przejął jednocześnie odpowiedzialność za działania Działu Marketingu, Sprzedaży i Obsługi Klienta, Serwisu i Obsługi Technicznej oraz Logistyki w firmie Watt.
Pozostałymi jednostkami organizacyjnymi w Watt takimi, jak: Dział Produkcji, Dział Badań i Rozwoju, Dział Kontroli Jakości oraz Dział Zaopatrzenia nadal zarządzać będzie prezes Sebastian Paszek.

Bezpłatna prenumerata