IMI – nowa nazwa, nowy wygląd, ci sami eksperci w dziedzinie systemów HVAC

7 października IMI Hydronic Engineering zmieniło swoją nazwę na IMI i od tej pory działa w ramach nowo utworzonego sektora: Climate Control, który charakteryzuje się nowym, odważnym logo, fioletowym kolorem oraz spójną tożsamością marki w mediach społecznościowych, na różnych wydarzeniach, stoiskach wystawienniczych i w oznakowaniu produktów. Ten rebranding to coś więcej, niż tylko zmiana nazwy – to początek nowego rozdziału, w którym firma udoskonala rozwiązania, po to aby projektowane i wykonywane budynki osiągały wyższą efektywność energetyczną i lepszy komfort. To odzwierciedlenie zaangażowania firmy w tworzenie lepszego świata na dziś i na przyszłość.

Dlaczego IMI zmienia swoją nazwę?

Firma jednoczy się w jedno IMI, łącząc sześć sektorów pod wspólną tożsamością, co ma na celu stworzenie silniejszego i bardziej spójnego IMI. Pomoże to firmie przyciągać najlepsze talenty na świecie oraz zwiększy jej zaangażowanie w dążenie do zrównoważonego rozwoju i przełomowej inżynierii.

Dedykowany sektor: Climate Control

Aby nadal wspierać klientów swoją specjalistyczną wiedzą w zakresie systemów HVAC, będąc jednocześnie częścią globalnej organizacji, firma będzie działać w ramach nowo utworzonego sektora Climate Control. Jego celem jest udoskonalanie rozwiązań HVAC i sposobu ich dostarczania.

Co to dla oznacza dla klientów?

Te same godne zaufania marki produktowe. Marki produktowe, które klienci znają i którym ufają: IMI Pneumatex, IMI TA, IMI Heimeier i IMI Heatmiser nadal będą dostarczać wysokiej jakości rozwiązania. Ich logotypy zyskają nowoczesny i elegancki wygląd, zgodny z nową tożsamością marki. Firma natomiast zapewnia, że nie zmieni się jakość i niezawodność jej produktów.

Nowe opakowania. Wprowadzając nowy wizerunek, firma stopniowo aktualizuje opakowania, aby zminimalizować odpady i zrealizować swoje cele zrównoważonego rozwoju. Niektóre z najlepiej sprzedających się produktów będą miały etykiety przejściowe, aby zapewnić ich rozpoznawalność w punktach sprzedaży.

Doskonała jakość obsługi. Będąc częścią globalnej firmy i mając rozległą wiedzę w zakresie systemów HVAC, firma zmienia markę, by świadczyć usługi jeszcze wyższej jakości. Ostatnie wyniki ankiety NPS podkreślają zaufanie klientów do firmy, jakości produktów i wysokiego poziomu usług, wynikającego z technicznej wiedzy pracowników. IMI jest zaangażowane we wzmacnianie relacji z klientami, zacieśnianie współpracy i promowanie innowacji, które pozwalają na optymalizację wydajności energetycznej budynków. IMI zapewnia, że obecne osoby kontaktowe będą nadal do dyspozycji klientów.

Udoskonalanie Climate Control. Zmiana podejścia firmy oznacza także zmianę jej wyglądu. Nowe, odważne logo, nowy dedykowany sektor i żywy fioletowy kolor reprezentują wejście w nową erę. Jednak za tym wszystkim kryje się ta sama znakomita wiedza z zakresu systemów HVAC, godne zaufania marki i wykwalifikowani ludzie, na których zawsze można polegać.

Obejrzyj  Film „Nowa era w branży HVAC | IMI Climate Control”

Więc, co tak naprawdę się zmienia? Niewiele. Gdy zobaczycie IMI – Climate Control, IMI Pneumatex, IMI TA, IMI Heimeier czy IMI Heatmiser – nadal będziecie widzieć tych samych ludzi i to samo zaangażowanie w dążeniu do doskonałości. Firma redefiniuje swoje podejście, aby IMI zawsze pozostawało na czele innowacji w kontroli klimatu w pomieszczeniach i budowaniu lepszego świata na przyszłość.

Bezpłatna prenumerata