Dariusz Odroń
Dyrektor marketingu i komunikacji
HERZ Armatura i Systemy Grzewcze
W kwietniu br. Dariusz Odroń awansował na stanowisko dyrektora marketingu i komunikacji w spółce HERZ Armatura i Systemy Grzewcze.
Zakres obowiązków Dariusza Odronia to przede wszystkim działania marketingowe HERZ-a na rynku polskim. Jest on odpowiedzialny za budowanie spójnego, przejrzystego wizerunku marki HERZ w Polsce oraz kontakty z mediami. Równocześnie koordynuje pracę działu targów , który zajmuje się budową stoisk targowych HERZ-a na terenie całej Europy oraz przygotowuje materiały ekspozycyjne na potrzeby rynku polskiego oraz wszystkich oddziałów koncernu HERZ.
Dariusz Odroń, związany z firmą HERZ od 1996 roku jest jednym z głównych autorów programu partnerskiego dla autoryzowanych wykonawców HERZ KDF+. Aktualnie, z udziałem zaprzyjaźnionych firm z branży instalacyjnej zaangażowany jest w opracowanie rozbudowanej wersji programu partnerskiego dla kolejnej, strategicznej grupy klientów.
Ukończył studia magisterskie z zakresu kulturoznawstwa na Wydziale Filozoficzno- Historycznym Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jest również absolwentem Polsko-Amerykańskich Podyplomowych Studiów Ekonomicznych UJ ze specjalizacją w zakresie marketingu.
Z urodzenia Krakus, od kilku lat docenia uroki życia na wsi, a najlepszym sposobem spędzania wolnego czasu jest dla niego praca w ogrodzie. Poza pracą interesuje się również muzyką oraz polityką.