BOSCH ma nowego szefa marketingu komunikacyjnego

Piotr Narkiewicz
Kierownik Marketingu Komunikacyjnego
Robert BOSCH Sp. z o.o.


Stanowisko kierownika marketingu komunikacyjnego w Dziale Termotechnika firmy Robert BOSCH Sp. z o.o. objął od lutego 2012 roku. Odpowiada za działania reklamowe i public relations m.in. w zakresie komunikacji z rynkiem, promocji sprzedaży oraz szkoleń technicznych dla urządzeń grzewczych marek Buderus, Junkers i Bosch.
Wcześniej pracował w Watts Industries Polska Sp. z o.o.  jako kierownik marketingu i doradztwa technicznego. Jednak największe doświadczenie w branży instalacyjnej zdobył w firmie Danfoss  Sp. z o.o., w której pracował blisko 11 lat, kolejno jako: inżynier marketingu, kierownik produktu i następnie kierownik marketingu i doradztwa technicznego.
Absolwent dwóch uczelni warszawskich: Szkoły Głównej Handlowej (Zarządzanie i Marketing, studia magisterskie) oraz Politechniki Warszawskiej (Inżynieria Środowiska na wydz. Mechanicznym Energetyki i Lotnictwa, studia magisterskie). 

Hobby:  fotografia, finanse, muzyka, sport (jazda konna, tenis, narciarstwo, żeglowanie).

Bezpłatna prenumerata